وبلاگ تفریحی ,و شاد

وبلاگ تفریحی ,و شاد

وبلاگ تفریحی ,و شاد

وبلاگ تفریحی ,و شاد

آنتالیا

بهترین زمان سفر به آنتالیا از لحاظ قیمت

بهترین زمان سفر به آنتالیا،بهترین زمان سفر به انتالیا،fijvdk clhk stv fi hkjhgdh،بهترین زمان سفر به آنتالیا از لحاظ قیمتبهترین زمان مسافرت به آنتالیا،بهترین فصل سفر به انتالیا،بهترین زمان برای سفر به آنتالیا،بهترین فصل سفر به آنتالیا،بهترین فصل مسافرت به انتالیا،بهترین زمان برای سفر به انتالیا

عکس زیبا از آنتالیا ترکیه | (به ترکی استانبولی: Antalya)

اگر قصد سفر به آنتالیا را داشته باشید با سوال هایی مثل: بهترین زمان سفر به آنتالیا از لحاظ قیمت؟ بهترین زمان مسافرت به آنتالیا کی هست؟ بهترین فصل سفر به آنتالیا  چه موقع  هست؟ حتما روبه رو خواهید در ادامه با کد ابزاز از بخش سفر همراه باشید تا به صورت جامع سوال های فوق را از نظر قیمت و تاریخ سفر به آنتالیا بررسی کنیم.

آنچه در پست بهترین زمان سفر به آنتالیا از لحاظ قیمت می خوانید:

  1. بهترین زمان سفر به آنتالیا از لحاظ قیمت
  2. بهترین زمان سفر به انتالیا
  3. بهترین زمان سفر به آنتالیا
  4. بهترین زمان مسافرت به آنتالیا
  5. بهترین فصل سفر به انتالیا
  6. بهترین زمان برای سفر به آنتالیا
  7. بهترین فصل سفر به آنتالیا
  8. بهترین فصل مسافرت به انتالیا
  9. بهترین زمان برای سفر به انتالیا

در فروشگاه هایی که در فرودگاه به عنوان مالیات آزاد (duty-free) شناخته می شوند، احتیاط کنید.

در فروشگاه هایی که در فرودگاه به عنوان مالیات آزاد (duty-free) شناخته می شوند، احتیاط کنید. درست است که معمولا اجناس ارزان تر هستند اما این بدان معنی نیست که آن ها تخفیف خورده اند! این مورد یکی از کاربردی ترین نکات سفر با هواپیما است. اگر واقعا یک شیشه عطر نیاز دارید اول با یک جستجوی ساده اینترنتی متوجه شوید که قیمت آن در بیرون چقدر است. گاهی می بینید که تفاوت قیمت آن بسیار ناچیزتر از آن است که بخواهید آن را در طول سفرتان با خود حمل کنید.

با فرزندتان در یک فرودگاه گیر کرده اید؟

در مورد گزینه های پیش رویتان بپرسید. با فرزندتان در یک فرودگاه گیر کرده اید؟ از مامورین بپرسید شاید فرودگاه برای کمک به افرادی که با کودک سفر می کنند، راهنمایی در نظر گرفته باشد. از غذاهای یکسان خسته شده اید؟ از مهماندار در مورد اینکه آیا غذای دیگری موجود است یا خیر سوال کنید. آیا می بینید که صف گرفتن کارت پرواز خیلی طولانی است؟ حتما از اطلاعات بپرسید زیرا بسیاری از فرودگاه ها در مواقع شلوغی یک گیت دیگر برای مسافران باز می کنند.

کد فرودگاهتان را بدانید

کد فرودگاهتان را بدانید. این مورد از نکات سفر با هواپیما بسیار مهم می باشد. همیشه کد فرودگاه سه حرفی فرودگاه مقدصتان را حفظ کنید و مطمئن شوید که برچسب روی چمدانتان با آن کد همخوانی دارد. شهرهایی که دارای فرودگاه های چندگانه هستند می توانند در صورتی که مسافران نمی دانند به کدام فرودگاه می روند، مشکل ساز باشد. شما وقتی که کد فرودگاه مورد نظرتان را بدانید می توانید علاوه بر آن برچسبی که روی چمدانتان زده می شود را چک کنید زیرا مواقعی پیش آمده که برچسبی اشتباه روی آن خورده و چمدان به یک فرودگاه دیگر در همان مقصد رفته است.

چمدان خود را از بقیه جدا کنید.

چمدان خود را از بقیه جدا کنید. دیده شده که مسافران برای اینکه چمدانشان را زودتر پیدا کنند از روبان یا نوار رنگی استفاده می کند. روبان‌ها می توانند در فرآیند حمل و نقل از بین بروند. بهترین مورد ان است که در همان ابتدا که می خواهید یک چمدان بخرید، رنگ متفاوتی را، نظیر آبی روشن، انتخاب کنید. اگر هم که چمدانی از قبل دارید و دیگر هزینه جداگانه ای نمی خواهید که بپردازید همان روبان گزینه خوبی به حساب می آید.