وبلاگ تفریحی ,و شاد

وبلاگ تفریحی ,و شاد

وبلاگ تفریحی ,و شاد

وبلاگ تفریحی ,و شاد

لحظه به لحظه با روز سوم المپیک برای ایران

11:25 - فدراسیون جهانی روئینگ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد مسابقاتی که قرار بود روز سه شنبه در قالب بازی‌های المپیک توکیو برگزار شود به دلیل شرایط نامساعد جوی، لغو شده است. پیش از این سازمان هواشناسی ژاپن پیش بینی کرده بود که ممکن است تا روز سه شنبه یک طوفان گرمسیری شهر توکیو را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل مسئولان برگزاری مسابقات مجبور شدند برنامه از پیش اعلام شده را تغییر دهند که مهمترین آن لغو مسابقات روز سه شنبه بود.

 


 

11:05: میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم تکواندو  در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر پدیده مسابقات از ازبکستان با نتیجه 34 بر 22 شگست خورد. میرهاشم با این شکست از دور مسابقات حذف شد و حالا باید امیدوار باشد که نماینده ازبکستان به فینال برود تا او در جدول شانس مجدد بتواند برای کسب مدال برنز تلاش کند.

 


 

10:48: کیمیا علیزاده در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های وزن 57- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری 9 بر 8 دست پیدا کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. در صورت پیروزی علیزاده در دیدار بعدی که تحت عنوان تیم پناهجویان مبارزه می کند، ناهید کیانی به جدول شانس مجدد باز خواهد گشت و می تواند برای مدال برنز تلاش کند.

 

 

 


 

10:46: قضاوت سیمین رضایی داور المپیکی ایران در مرحله یک چهارم نهایی تنیس روی میز: دقایقی پیش سیمین رضایی داور المپیکی ایران، قضاوت بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی میکس دوبل فرانزیسکا و سولیا از آلمان در مصاف با میزوتانی و میما ایتو از ژاپن را بر عهده داشت که این بازی حساس و نفسگیر به گیم سرنوشت ساز هفتم کشیده شد و در این گیم نتیجه با حساب ۱۶ بر ۱۴ به نفع  ژاپنی‌ها به اتمام رسید.

 


 

10:35: میرهاشم حسینی در صورت پیروزی برابر نماینده ازبکستان در مرحله نیمه نهایی به مصاف تکواندوکایی از فنلاند خواهد رفت.

نتایج زنده نتایج زنده فوتبال

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.