وبلاگ تفریحی ,و شاد

وبلاگ تفریحی ,و شاد

وبلاگ تفریحی ,و شاد

وبلاگ تفریحی ,و شاد

لحظه به لحظه با روز سوم المپیک برای ایران

11:25 - فدراسیون جهانی روئینگ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد مسابقاتی که قرار بود روز سه شنبه در قالب بازی‌های المپیک توکیو برگزار شود به دلیل شرایط نامساعد جوی، لغو شده است. پیش از این سازمان هواشناسی ژاپن پیش بینی کرده بود که ممکن است تا روز سه شنبه یک طوفان گرمسیری شهر توکیو را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل مسئولان برگزاری مسابقات مجبور شدند برنامه از پیش اعلام شده را تغییر دهند که مهمترین آن لغو مسابقات روز سه شنبه بود.

 


 

11:05: میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم تکواندو  در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر پدیده مسابقات از ازبکستان با نتیجه 34 بر 22 شگست خورد. میرهاشم با این شکست از دور مسابقات حذف شد و حالا باید امیدوار باشد که نماینده ازبکستان به فینال برود تا او در جدول شانس مجدد بتواند برای کسب مدال برنز تلاش کند.

 


 

10:48: کیمیا علیزاده در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های وزن 57- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری 9 بر 8 دست پیدا کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. در صورت پیروزی علیزاده در دیدار بعدی که تحت عنوان تیم پناهجویان مبارزه می کند، ناهید کیانی به جدول شانس مجدد باز خواهد گشت و می تواند برای مدال برنز تلاش کند.

 

 

 


 

10:46: قضاوت سیمین رضایی داور المپیکی ایران در مرحله یک چهارم نهایی تنیس روی میز: دقایقی پیش سیمین رضایی داور المپیکی ایران، قضاوت بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی میکس دوبل فرانزیسکا و سولیا از آلمان در مصاف با میزوتانی و میما ایتو از ژاپن را بر عهده داشت که این بازی حساس و نفسگیر به گیم سرنوشت ساز هفتم کشیده شد و در این گیم نتیجه با حساب ۱۶ بر ۱۴ به نفع  ژاپنی‌ها به اتمام رسید.

 


 

10:35: میرهاشم حسینی در صورت پیروزی برابر نماینده ازبکستان در مرحله نیمه نهایی به مصاف تکواندوکایی از فنلاند خواهد رفت.

نتایج زنده نتایج زنده فوتبال

 

اولین طلای ایتالیا به نام تکواندوکای 20 ساله

رقابت های تکواندو در وزن 58 کیلوگرم به پایان رسید و ویتو دل آکیلا ورزشکار 20 ساله و ایتالیایی موفق شد در دیدار فینال از سد محمد خلیل جندوبی از کشور تونس و قهرمان آفریقا عبور کرده و نخستین مدال طلای کشور ایتالیا را به ارمغان بیاورد.


در دیدار فینال، ورزشکار تونسی کار را بسیار طوفانی آغاز کرد و با استفاده از غافلگیری دل آکیلا، با نتیجه 5 بر صفر پیش افتاد. اما ورزشکار ایتالیایی با بازیابی روحیه از دست رفته اش، به بازی برگشت و 7 بر 6 نیز از محمد خلیل پیش افتاد.

 

 


در راند آخر و در حالیکه بازی حسابی نفس گیر شده بود، هر دو ورزشکار در امتیاز 10 با یکدیگر برابر شدند. در 13 ثانیه پایانی، ناگهان طوفان تکواندوکار جوان ایتالیایی آغاز شد و دل آکیلا در میان ناباوری رقیب خود، با دو ضربه دو امتیازی، توانست مجموع امتیازات خود را به 14 برساند و در ثانیه های پایانی هر دو ورزشکار دو امتیاز دیگر کسب کردند تا در نهایت دل آکیلا با حساب 16 بر 12 به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

ویتو دل آکیلا که متولد 2000 است و در زمان برگزاری المپیک سیدنی به دنیا آمد، پیش از این یک طلا و یک برنز اروپا در سالهای 2018 و 2019 را در کارنامه داشت و در سال 2017 نیز به مقام سومی اروپا دست یافته بود و حالا اولین مدال طلای کاروان ایتالیا را به ارمغان می آورد.

نتایج زنده نتایج زنده فوتبال

گواردیولا: از گریلیش راضی هستم

همانطور که فصل گذشته نیز این اتفاق افتاد، ما دیر تمرینات را آغاز می کنیم، زیرا یوفا و فیفا به بازیکنان اجازه نمی دهند به اندازه کافی استراحت کنند. البته من خیلی دوست داشتم تیمم در این مسابقه موفق به کسب پیروزی شود، اما به لسترسیتی نیز بابت کسب این برد تبریک می گویم. اما عملکرد واقعا خوبی در این مرحله از فصل و به ویژه در نیمه دوم از سوی بازیکنان تیمم شاهد بودم. بازیکنان جوان سیتی با اعتماد به نفس بازی کردند و بازی در نیمه دوم برای لسترسیتی دشوار شده بود.  باید به آکادمی در منچسترسیتی تبریک می گویم زیرا آنها استعدادهای بزرگ و درخشانی را در اختیار من در این سالها قرار داده اند. ادوزی و پالمر بازیکنان مهمی هستند. ویژگی مورد علاقه آنها برای من این است که اگر چنین بازیکنانی آنها یک یا دو توپ را از دست بدهند، برای توپ های بعدی دوباره تلاش می کنند. عملکرد جک گریلیش؟ او هجومی و واقعا خوب بازی کرد. گریلیش به سمت مدافعان کناری حریف رفته و هر بار که توپ را در اختیار داشت، سه بازیکن در اطراف او بودند. ما گریلیش را می شناسیم و او گام به گام به اوج خواهد رسید."

نتایج زنده